Ghaziabad: GT Yolu Streç'teki Trafiği Beklemek İçin 3 Km Arttırılmış Bölüm

aynur

New member
GHAZIABAD: GT yol yolundaki trafik sıkışıklığı ile savaşmak için Ghaziab ajansları, 3 km'lik bir bölümün inşası için alternatif bir proje raporu oluşturdu.


Mevcut proje, projede hayatta kalmaya çalıştığını ve projeyi Gyani sınırından (Dilshad Garden yakınlarındaki Delhi-Ghaziad sınırı) Lal Kuan'a 14.9 km yolunun yenilenmesini öneren daha önceki bir projeye koymaya çalıştığını söyleyen Ghaziab Milletvekili Atul Garg tarafından ikna oldu. (Sakib Ali/HT fotoğrafı)

3 km uzunluğundaki rota için ilk proje raporunu oluşturan ajans Up Bridge Corporation yetkilileri, projenin pahasına tahmin edileceğini belirtti £650 crore.

“Rapor, Bhatia Morh Rail-Overbridge'in başlamasından önce bölgeye yeni otobüs adda artışı öneriyor. Artan bir bölüm olması önerildi. Aralarında bir Thakurdwara üst geçidimiz var ve tasarım aşaması bunun artan departmana nasıl düştüğünü değerlendirecek.

Yetkililer, projenin proje için geçiş hakkını iyileştirmek için GT yolunun yakınında da sınıflandırılması gerektiğini söyledi.

Mevcut proje, projede hayatta kalmaya çalıştığını ve projeyi Gyani sınırından (Dilshad Garden yakınlarındaki Delhi-Ghaziad sınırı) Lal Kuan'a 14.9 km yolunun yenilenmesini öneren daha önceki bir projeye koymaya çalıştığını söyleyen Ghaziab Milletvekili Atul Garg tarafından ikna oldu.

14.9 km planı, yakın zamanda yayınlanan proje raporunda önerilen 3 km'lik rotayı da içeriyordu.

Proje iki yıldan fazla bir süredir boru hattında ve Hindistan Ulusal Karayolları Otoritesi (NHAI) tarafından kaydedildi. Eski Ghaziad Milletvekili Gen VK Singh (emeklilikte) tarafından modası geçmişti.

Önceki yenileme projesi, mevcut GT yolunu, bir drenaj sisteminin geliştirilmesini, bir yaya ve bisikletçi yolu geliştirmeyi önermişti, diğer şeylerin yanı sıra bir drenaj sisteminin geliştirilmesi ve bir drenaj sisteminin geliştirilmesi, memurları söyledi ve projenin de üç artan yol önerdiğini ekledi.

2023'te proje için ayrıntılı bir proje raporu (DPR) de oluşturuldu.

Garg projeyi geçmeye çalıştığını söyledi çünkü şehrin trafiği rahatlatması ve rasyonelleştirmesi gerektiğini söyledi.

“Birlik bakanı Nitin Gadkari (Şubat ayında) ile tanıştım ve aşırı yüklenmiş GT Yolu için artan bir bölümün inşasını istedim. Yerel Kalkınma Meclisi (Disha) 'da NHAI'nın önceki projeyi alamayacağını ve eyalet hükümetinin köprü şirketinden hazırlandığı proje hazırlıklarının hazırlanmasına hazırlanması gerektiğini sorduk.