Memurlar Perşembe günü yaptığı açıklamada, Kaushambi'nin Ghaziabad'ın karşısında olduğu Anand Vihar, Delhi'deki RRTS istasyonunu bağlamak için bir ayak köprüsü (FOB) inşa edildi.
Perşembe günü Namo Bharat'tan Ghaziabad tren istasyonu ve Metro'nun yeni otobüs adda ile yeni bir ayak köprüsünün inşası. (Sakib Ali/HT fotoğrafı)
Önerilen FOB, kaldırımları veya otomatik kayakları hareket ettiren gezginlerle 200-250 metre uzunluğunda olacak. İki istasyon şu anda iç halka yolundan ayrılmıştır ve rota da yoğun zamanlarda aşırı yüklenir.
“Anand Vihar'ın yüksek bir ayağı var. Bir FOB, Anand Vihar'daki Namo Bharat istasyonunu Kaushambi'de ISBT ile daha iyi birleştirecek. Yolcularla donatılacak. Ayrıca proje için bir teklifimiz var.” (NCRTC) (NCRTC) (NCRTC) Projesi, Ajans -Project, Ajans -Projeksiyon Projesi.
82 km uzunluğunda RRTS projesi son aşamada ve Haziran ayında tamamlanması planlanıyor. Delhi, Ghaziad ve Meerut Namo Bharat'ın trenlerine bağlanacak. Şu anda, tüm koridorun 55 km'si çalışıyor, Anand Vihar istasyonu, metro trenlerine, demiryollarına ve ISBT'lere bağlantılı önemli bir çok modlu göbeğe.
“Kaushambi ve Anand Vihar'daki ISBT, Delhi-Ghasiabad sınırında, yaşlılar, çocuklar, kadınlar, kadınlar, farklı insanlar ve çok fazla bagajı olan insanlar dahil.
Ghaziadad'daki Kaushambi'deki ISBT için büyük bir yenileme planlanıyor £261 crore. NCRTC, Ghaziad Metro'nun kırmızı çizgisinden mevcut yeni otobüs adda istasyonu ile Ghaziad tren istasyonunun yakınındaki başka bir fob üzerinde inşaat çalışmalarına başladı. İki istasyon, günde binlerce yolcu ve taşıtın ayak fırtınası alan Meerut-Tri iç bölüm dairesel trafiğinin yakınında yer almaktadır. U -bahn- ve Namo Bharat istasyonu arasındaki bağlantının şu anda takipçisi yok.
“FOB, Namo Bharats Ghaziad ve Namo Bharat'ın işi.
Çarşamba günü, NCRTC ayrıca 280 metre uzunluğundaki sivil binanın sona erdiğini duyurdu, Namo Bharats Sarai Kale Khan, Delhi'deki Hazrat Nizamuddin istasyonunu Hazrat Nizamuddin ile birleştirdi.
Perşembe günü Namo Bharat'tan Ghaziabad tren istasyonu ve Metro'nun yeni otobüs adda ile yeni bir ayak köprüsünün inşası. (Sakib Ali/HT fotoğrafı)
Önerilen FOB, kaldırımları veya otomatik kayakları hareket ettiren gezginlerle 200-250 metre uzunluğunda olacak. İki istasyon şu anda iç halka yolundan ayrılmıştır ve rota da yoğun zamanlarda aşırı yüklenir.
“Anand Vihar'ın yüksek bir ayağı var. Bir FOB, Anand Vihar'daki Namo Bharat istasyonunu Kaushambi'de ISBT ile daha iyi birleştirecek. Yolcularla donatılacak. Ayrıca proje için bir teklifimiz var.” (NCRTC) (NCRTC) (NCRTC) Projesi, Ajans -Project, Ajans -Projeksiyon Projesi.
82 km uzunluğunda RRTS projesi son aşamada ve Haziran ayında tamamlanması planlanıyor. Delhi, Ghaziad ve Meerut Namo Bharat'ın trenlerine bağlanacak. Şu anda, tüm koridorun 55 km'si çalışıyor, Anand Vihar istasyonu, metro trenlerine, demiryollarına ve ISBT'lere bağlantılı önemli bir çok modlu göbeğe.
“Kaushambi ve Anand Vihar'daki ISBT, Delhi-Ghasiabad sınırında, yaşlılar, çocuklar, kadınlar, kadınlar, farklı insanlar ve çok fazla bagajı olan insanlar dahil.
Ghaziadad'daki Kaushambi'deki ISBT için büyük bir yenileme planlanıyor £261 crore. NCRTC, Ghaziad Metro'nun kırmızı çizgisinden mevcut yeni otobüs adda istasyonu ile Ghaziad tren istasyonunun yakınındaki başka bir fob üzerinde inşaat çalışmalarına başladı. İki istasyon, günde binlerce yolcu ve taşıtın ayak fırtınası alan Meerut-Tri iç bölüm dairesel trafiğinin yakınında yer almaktadır. U -bahn- ve Namo Bharat istasyonu arasındaki bağlantının şu anda takipçisi yok.
“FOB, Namo Bharats Ghaziad ve Namo Bharat'ın işi.
Çarşamba günü, NCRTC ayrıca 280 metre uzunluğundaki sivil binanın sona erdiğini duyurdu, Namo Bharats Sarai Kale Khan, Delhi'deki Hazrat Nizamuddin istasyonunu Hazrat Nizamuddin ile birleştirdi.