Noida: Noida Otoritesi, Trafik Sıkışıklığı'nı azaltmak ve 57, 58, 59, 65 ve Mamura gibi kilit alanlara bağlanabilirliği iyileştirmek için DND sinekinden 57/58 Sektöre Master Plan I aracılığıyla artan yol projesini yeniden canlandırdı.
Artan koridorun, trafik sinyallerini ve darboğazları kaldırarak seyahat süresini 40 dakikadan sadece 10 dakikaya kısaltması beklenmektedir. (Sunil Ghosh/Ht -ateifoto)
2012 yılında ve o zamanki Başbakan Akhilesh Yadav tarafından 2015 yılında atılan temel taşı ile proje dengede idi. Şimdi Noida Otorite İcra Kurulu Başkanı Lokesh M, haçlı onay verdi. IIT Roorke'nin bir DVR hazırlamakla meşgul olduğu ve altı ay içinde gönderileceği kısa bir süre içinde ayrıntılı bir proje raporu (DPR) oluşturulacak.
Ayrıntılı Proje Raporu (DPR) fizibilite çalışmaları, rota araştırmaları, maliyet tahminleri, oryantasyon ve çıkış/girişi içerecektir.
Artan koridorun, trafik sinyallerini ve darboğazları kaldırarak seyahat süresini 40 dakikadan sadece 10 dakikaya kısaltması beklenmektedir.
CEO, “Bu projeyi IIT Roorkee DPR'yi gönderir göndermez bir sonraki aşamaya getireceğiz. Bu projeye daha geniş planımız altında şehrin sokaklarını hafifletmek ve taşıtların müzakere ederken hiçbir sorun yaşamadığından emin olmak için bir izlenim sunduk.” Dedi.
Otorite, özellikle yoğun zamanlarda ağır trafik yaşayan şehirdeki en önemli sokaklardan birine araç baskısındaki artış nedeniyle bu artan yol projesini canlandırmaya karar verdi.
Delhi Page Noida'nın taşıtları DND'ye girdiğinde, ya Rajnigandha alt geçidine giderler ya da 57/58 sektörüne giderler ve Ghaziad'dan gelen veya gelen taşıtlar da bu arteriyel caddeyi kullanırlar.
NOIDA Stadyumu'ndaki trafik sinyali, Chauda Crossing ve 12/22 T noktalı aşırı yük sektöründeki büyük darboğazlarla çıkıyorsunuz. Yetkililer, otoritenin 2012 yılında bu artışları oluşturmaya karar verdiğini, böylece taşıtların bu trafik sinyallerinde zaman kaybetmeleri gerekmediğini söyledi.
Ancak yetkililer, otoritenin bu proje üzerindeki çalışmayı geciktirdiğini ve Master Plan-II Caddesi'nin üzerinde artan bir yol inşa ettiklerini söyledi.
Ekim 2015'te onaylanan yeni tasarıma göre, bu artan yol projesi Olmuş 19/2 -19/3 ve 12/22-56 t sektörü arasındaki ana plan I'in üstünde. Yetkililer, 2012 yılında Sektör 12'de Choda geçişine 19/2-19/3'ün başlaması önerildi.
“On yıldan fazla bir süredir, Noida otoritesi ana planın üzerinde artan bir yol inşa etmek için konuştu, ancak şimdiye kadar boşuna. Bir proje üzerinde çalışmadan önce en az 100 yıl boyunca şehirde plan yapmalılar.
“Artan Üst Master Plan I çok iyi bir projedir, çünkü bu rotayı kullanacak binlerce taşıt için trafik pencerelerini hafifleteceksiniz. Şimdiye kadar, diğer şeylerin yanı sıra, en yoğun zamanlarda 2, 3, 19, 12, 22, 55, 56 ve 57'de, özellikle UP mimar ve şehir planlaması derneğinin kasaba planı ve mimarı ve başkanı olarak işe gidip gelir.
Artan koridorun, trafik sinyallerini ve darboğazları kaldırarak seyahat süresini 40 dakikadan sadece 10 dakikaya kısaltması beklenmektedir. (Sunil Ghosh/Ht -ateifoto)
2012 yılında ve o zamanki Başbakan Akhilesh Yadav tarafından 2015 yılında atılan temel taşı ile proje dengede idi. Şimdi Noida Otorite İcra Kurulu Başkanı Lokesh M, haçlı onay verdi. IIT Roorke'nin bir DVR hazırlamakla meşgul olduğu ve altı ay içinde gönderileceği kısa bir süre içinde ayrıntılı bir proje raporu (DPR) oluşturulacak.
Ayrıntılı Proje Raporu (DPR) fizibilite çalışmaları, rota araştırmaları, maliyet tahminleri, oryantasyon ve çıkış/girişi içerecektir.
Artan koridorun, trafik sinyallerini ve darboğazları kaldırarak seyahat süresini 40 dakikadan sadece 10 dakikaya kısaltması beklenmektedir.
CEO, “Bu projeyi IIT Roorkee DPR'yi gönderir göndermez bir sonraki aşamaya getireceğiz. Bu projeye daha geniş planımız altında şehrin sokaklarını hafifletmek ve taşıtların müzakere ederken hiçbir sorun yaşamadığından emin olmak için bir izlenim sunduk.” Dedi.
Otorite, özellikle yoğun zamanlarda ağır trafik yaşayan şehirdeki en önemli sokaklardan birine araç baskısındaki artış nedeniyle bu artan yol projesini canlandırmaya karar verdi.
Delhi Page Noida'nın taşıtları DND'ye girdiğinde, ya Rajnigandha alt geçidine giderler ya da 57/58 sektörüne giderler ve Ghaziad'dan gelen veya gelen taşıtlar da bu arteriyel caddeyi kullanırlar.
NOIDA Stadyumu'ndaki trafik sinyali, Chauda Crossing ve 12/22 T noktalı aşırı yük sektöründeki büyük darboğazlarla çıkıyorsunuz. Yetkililer, otoritenin 2012 yılında bu artışları oluşturmaya karar verdiğini, böylece taşıtların bu trafik sinyallerinde zaman kaybetmeleri gerekmediğini söyledi.
Ancak yetkililer, otoritenin bu proje üzerindeki çalışmayı geciktirdiğini ve Master Plan-II Caddesi'nin üzerinde artan bir yol inşa ettiklerini söyledi.
Ekim 2015'te onaylanan yeni tasarıma göre, bu artan yol projesi Olmuş 19/2 -19/3 ve 12/22-56 t sektörü arasındaki ana plan I'in üstünde. Yetkililer, 2012 yılında Sektör 12'de Choda geçişine 19/2-19/3'ün başlaması önerildi.
“On yıldan fazla bir süredir, Noida otoritesi ana planın üzerinde artan bir yol inşa etmek için konuştu, ancak şimdiye kadar boşuna. Bir proje üzerinde çalışmadan önce en az 100 yıl boyunca şehirde plan yapmalılar.
“Artan Üst Master Plan I çok iyi bir projedir, çünkü bu rotayı kullanacak binlerce taşıt için trafik pencerelerini hafifleteceksiniz. Şimdiye kadar, diğer şeylerin yanı sıra, en yoğun zamanlarda 2, 3, 19, 12, 22, 55, 56 ve 57'de, özellikle UP mimar ve şehir planlaması derneğinin kasaba planı ve mimarı ve başkanı olarak işe gidip gelir.