Noida: Noida trafik polisi ve trafik departmanının, sektör 52 metro istasyonunun yakınında aktif olan aşırı yüklenmiş otomatik çekçekler üzerine bir prosedürü, bu araçlara güvenen yolculardan gelen günlük kaos ve protestoları Çarşamba günü doğruladı.
Geçen Cuma, yüzlerce yolcu U -bahn istasyonu altında kendiliğinden bir protesto düzenlediğinde durum kaynattı. Protesto trafiği kısaca rahatsız etti ve hem tarife faiz serileri hem de uygulanabilir alternatiflerin eksikliği yoluyla artan hayal kırıklığını vurguladı. (Sunil Ghosh/HT -Hoto)
Geçen hafta başlayan sürücü, yolcuları Greater Noida West ve 7x sektöre yasal sınırlar boyunca yayınlayan otomobillere yönelikti. Bununla birlikte, icra dalgalı bir etki yaratmıştır: şimdi koltuk yolcuları ile sınırlı olan birçok sürücü, kayıp geliri telafi etmek için daha yüksek tarifeler hesaplamaya başladı – günlük taşıtlar.
Geçen Cuma, yüzlerce yolcu U -bahn istasyonu altında kendiliğinden bir protesto düzenlediğinde durum kaynattı. Protesto trafiği kısaca rahatsız etti ve hem tarife faiz serileri hem de uygulanabilir alternatiflerin eksikliği yoluyla artan hayal kırıklığını vurguladı.
Prosedürden bu yana, otomobiller arka koltukta kural kitabına uygun sadece üç yolcu ile çalışıyor. Ancak tarifeler keskin bir şekilde yükseldi – dışarıda olduğu gibi £40 bis £60, Gaur City rotasına 52 sektör için – diğer popüler rotalar hakkında benzer yürüyüşlerle.
Taşıtlar, kötü planlama ve ani icra için yapıldıklarını söylüyorlar.
“Eskiden masraflara güvenebilirdim £80 GÜNLÜK ve seyahat için. Şimdi öyle £120, bazen arabalar talep ettiğinde daha fazlası, “dedi bir okul öğretmeni olan Meena Rawat.” Toplu taşıma bir yük olmamalıdır. “
Anonimlik için başvuran bir trafik polis memuru: “Arabaların rutin olarak beş yolcuya girdiği – ikisi sürücünün önünde ve üçü arka koltukta. Ön koltuklara yasadışı ve sürücüye ek olarak ek koltuğa izin verilmiyor. Bunu önlemek için.
Polis Komiseri Yardımcısı (Trafik) Lakhan Singh Yadav şunları ekledi: “1.000'den fazla challan sergilendi ve geçen hafta 200 otomatik çekçek alındı. Katı önlemler kuralları ihlal etti.”
Sürücüler yasal ihlalleri kabul eder ve gelirlerinin prosedürünün ciddi şekilde etkilendiğini iddia ederler.
Noida Auto-Çikshaw Derneği başkanı Lal Babu, üyelerden yasadışı ön koltukları çıkarmalarını istediklerini söyledi. “Trafik polisine derneğin bu uygulamaları desteklemediğini bildirdik” dedi.
Yetkililer, Auto-Çikshaw Derneği ile bir toplantı planlandığını söyledi.
Ulaştırma departmanına göre, Noida'da 18.000'den fazla kayıtlı otomatik çekçek var, ancak çoğunlukla eski tarife yapılarına atıfta bulunarak ölçüm gezilerini takip etmiyor.
Geçen Cuma, yüzlerce yolcu U -bahn istasyonu altında kendiliğinden bir protesto düzenlediğinde durum kaynattı. Protesto trafiği kısaca rahatsız etti ve hem tarife faiz serileri hem de uygulanabilir alternatiflerin eksikliği yoluyla artan hayal kırıklığını vurguladı. (Sunil Ghosh/HT -Hoto)
Geçen hafta başlayan sürücü, yolcuları Greater Noida West ve 7x sektöre yasal sınırlar boyunca yayınlayan otomobillere yönelikti. Bununla birlikte, icra dalgalı bir etki yaratmıştır: şimdi koltuk yolcuları ile sınırlı olan birçok sürücü, kayıp geliri telafi etmek için daha yüksek tarifeler hesaplamaya başladı – günlük taşıtlar.
Geçen Cuma, yüzlerce yolcu U -bahn istasyonu altında kendiliğinden bir protesto düzenlediğinde durum kaynattı. Protesto trafiği kısaca rahatsız etti ve hem tarife faiz serileri hem de uygulanabilir alternatiflerin eksikliği yoluyla artan hayal kırıklığını vurguladı.
Prosedürden bu yana, otomobiller arka koltukta kural kitabına uygun sadece üç yolcu ile çalışıyor. Ancak tarifeler keskin bir şekilde yükseldi – dışarıda olduğu gibi £40 bis £60, Gaur City rotasına 52 sektör için – diğer popüler rotalar hakkında benzer yürüyüşlerle.
Taşıtlar, kötü planlama ve ani icra için yapıldıklarını söylüyorlar.
“Eskiden masraflara güvenebilirdim £80 GÜNLÜK ve seyahat için. Şimdi öyle £120, bazen arabalar talep ettiğinde daha fazlası, “dedi bir okul öğretmeni olan Meena Rawat.” Toplu taşıma bir yük olmamalıdır. “
Anonimlik için başvuran bir trafik polis memuru: “Arabaların rutin olarak beş yolcuya girdiği – ikisi sürücünün önünde ve üçü arka koltukta. Ön koltuklara yasadışı ve sürücüye ek olarak ek koltuğa izin verilmiyor. Bunu önlemek için.
Polis Komiseri Yardımcısı (Trafik) Lakhan Singh Yadav şunları ekledi: “1.000'den fazla challan sergilendi ve geçen hafta 200 otomatik çekçek alındı. Katı önlemler kuralları ihlal etti.”
Sürücüler yasal ihlalleri kabul eder ve gelirlerinin prosedürünün ciddi şekilde etkilendiğini iddia ederler.
Noida Auto-Çikshaw Derneği başkanı Lal Babu, üyelerden yasadışı ön koltukları çıkarmalarını istediklerini söyledi. “Trafik polisine derneğin bu uygulamaları desteklemediğini bildirdik” dedi.
Yetkililer, Auto-Çikshaw Derneği ile bir toplantı planlandığını söyledi.
Ulaştırma departmanına göre, Noida'da 18.000'den fazla kayıtlı otomatik çekçek var, ancak çoğunlukla eski tarife yapılarına atıfta bulunarak ölçüm gezilerini takip etmiyor.