Noida, otoyolda güvenliği artırmak için 8 milyar gbp çıktı

aynur

New member
Noida: Noida Otoritesi, binlerce günlük yolcuların güvenliğini sağlamak için Noida Greater Noida Otoyolu boyunca güvenlik özelliklerini optimize etmeye karar verdi £Güvenlik yükseltme projesi için 8 crore, yetkililer Pazar günü açıkladı.


Otorite zaten iş için bir ihale yayınladı ve ilgili şirketler 15 Mayıs'a kadar başvurabilir. Güvenlik çalışması sektör-14A yakınında başlar ve otoyolun geri kalanını kapsar. (Sunil Ghosh/HT -Hoto)

İşaretler, güneş enerjili yol işaretleri, termoplastik renkler kullanarak taze yol işaretleri, hız sınırlama işaretleri, gürleyen şeritler ve başlangıç noktası işaretleri içeren projeyi eklediler.

Otorite zaten iş için bir ihale yayınladı ve ilgili şirketler 15 Mayıs'a kadar başvurabilir. Güvenlik çalışması sektör-14A yakınında başlar ve otoyolun geri kalanını kapsar.

“Noida Greater Noida Otoyolu, Delhi'yi daha büyük Noida ile birleştiren ve Yamuna Otoyolu'na yönlendiren ve binlerce sarkacı her gün kullanan önemli bir yoldur. Yaklaşan Uluslararası Havaalanı Noida Noida ile Jewar'da önemli bir bağlantı olacak.

Otoyol 24 km uzunluğundadır, 20 km noida otoritesinin altında ve geri kalan 4 km daha büyük Noida otoritesinin altında. Kötü aydınlatma, eksik sokak işaretleri ve belirsiz giriş ve çıkış noktaları nedeniyle Expressstrasse'de birçok kaza gerçekleşti.

14 Ağustos 2024'teki bir kazadan sonra, arabaları bir bara ve sonra bir kaza kilidine çarptıktan sonra üç öğrenci öldürüldükten sonra daha iyi güvenlik önlemlerine duyulan ihtiyaç acilen öldürüldü.

Otorite tarafından yapılan mevcut bir araştırma, şerit işaretleri, reflektörler ve yön tahtaları gibi önemli özelliklerin ya eksik veya hasar gördüğünü göstermiştir. Pollards (trafiğe yol açan kısa katkılar) çeşitli yerlerde de mevcut değildi.

Eski Noida otoritesi daha önce caddeyi incelemek için Bölge Şehir ve Çevre Araştırmaları Merkezi'nden (RCU) uzmanları işe almıştı. Birçok alanın gerçek işaretleri, reflektörleri veya işaretleri olmadığını buldular. Sürücülerin şeritleri güvenli bir şekilde nerede değiştireceklerini veya sokak boyunca sektörlere gireceklerini bilmesi de zordu. Ayrıca navigasyonu zorlaştıran uygun kilometre işaretleri yoktu – özellikle bölgeye aşina olmayanlar için.

Şimdi otorite, bu soruları Hint Sokak Kongresi tarafından tanımlanan yönergelere göre düzeltmeyi planlıyor ve otoyollar için güvenlik standartlarını belirliyor.

Yetkililer, bu değişikliklerin hem güvenlik hem de trafik akışını artıracağını söyledi. Otoyol boyunca 13 metre ve yaklaşık 19-20 umumi tuvalet ve pisuarlar vardır, ancak bu yanlış yazıtların çoğu.

Bu tesisler değişmese de, yolcuların onları kolayca bulabilmeleri için net tabela eklenir, özellikle geceleri eklediler.