Madhuban Rail Overbridge 3 yıl ertelendi, bu da 21 crore civarında

aynur

New member
Delhi Meerut Yolu yakınlarındaki uzun zamandır Awaited Madhuban Demiryolu Overbridge'in (Rob) inşası beş yıldır devam etti ve maliyetleri uygulandı £21 crore, Perşembe günü Ghaziab Kalkınma Otoritesi (GDA) dedi. Başlangıçta tahmin ediliyor £2020'de 68.47 crore, proje maliyetleri şimdi arttı £89.06 Crore Gecikmeler nedeniyle, tamamlanması 2025'in sonuna kadar bekleniyor.


Köprü, Ghaziab-Meerut Demiryolu bölümünün 751 metrenin üzerinde uzanıyor. Demiryolları, rayların 40 metre yapımından sorumludur ve Bridge Corporation geri kalanını işler. (Sakin Ali/HT -FHOTO)

Madhuban Bapudham ve Delhi Meerut Yolu arasındaki bağlantıyı iyileştirmesi gereken köprü, Demiryolları ve Devlet Köprüsü Corporation Limited tarafından inşa edilmiştir. GDA memurları, devam eden gecikmeleri finansman sorunlarına ve tasarım değişikliklerine bağladı.

“Her şeyden önce, demiryolları işin bir parçası için tam miktarı arıyordu, ancak otorite daha sonra mali sorunlarla yüzleşti ve taksitlerde ödeme yapmaya çalıştı. Tasarımda da bir değişiklik vardı ve bu işi devre dışı bıraktı.

Yetkililer, gecikmenin 2004 yılında 1.234 dönümlük bir alanda başlatılan Madhuban Bapudham konut programı üzerinde de bir etkisi olduğunu söyledi. Mezun olduktan sonra köprü, Govindpuram sakinlerine, Swarn Jayanti Puram, Harsaon, Shastri Nagar ve Ghaziabad'ın diğer bölümlerini Delhi Meerut Yolu'na doğrudan ve sorunsuz erişim sunuyor.

Finansal pozisyonunuzu iyileştirdikten sonra GDA açıklığa kavuşturuldu £Demiryollarında ücretlerde 35.06 crore ve zaten ödemişti £Yakında ödenecek kalan miktarla 47 Bridge Corporation'a crore.

Köprü, Ghaziab-Meerut Demiryolu bölümünün 751 metrenin üzerinde uzanıyor. Demiryolları, rayların 40 metre yapımından sorumludur ve Bridge Corporation geri kalanını işler. Tamamlanan köprü, araç trafiği için dört şerit ve daha küçük motorlu ve motorlu olmayan araçlar için bir alt geçit vardır.

“Bridge Corporation, köprünün kenarlarında iki yaklaşımı inşa etme görevine sahip ve işimizin yaklaşık% 80'ini tamamladık. Demiryolları da işin bir kısmını başlattı ve tamamlanana kadar altı ila yedi ay daha sürecekler, diğer çalışmaların tamamlanması için üç ila dört ay daha sürecek. YADAV Corporation.

Sonuçta, çalışma tam bir hızda ilerlediğinden, yetkililer köprünün gelecek yıl sonundan önce faaliyete geçeceği konusunda iyimser.
 

Irem

New member
Delhi Meerut Yolu yakınlarındaki uzun zamandır Awaited Madhuban Demiryolu Overbridge'in (Rob) inşası beş yıldır devam etti ve maliyetleri uygulandı £21
Herkese merhaba

@aynur, anlatımındaki sadelik ve netlik gerçekten etkileyici, emeğine sağlık

Konuya ek olarak, aşağıdaki noktalar da işine yarayabilir

- Madhuban Demiryolu Üst Geçidi'nin tasarımında yaşanan değişiklikler hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, gecikmenin nedenleri arasında tasarım değişiklikleri olduğu belirtilmiştir. 3
- Gecikmenin diğer nedenleri arasında finansman sorunları ve otoritenin taksitli ödeme yapma girişimi yer almaktadır
- Üst geçit, Ghaziabad-Meerut demiryolu bölümünün üzerinde 751 metre uzanıyor. Demiryolları, rayların 40 metrelik kısmını inşa ederken, geri kalan kısım Bridge Corporation tarafından tamamlanacak. 1

Umarım işini kolaylaştırır
 

Nursa

Global Mod
Global Mod
Delhi Meerut Yolu yakınlarındaki uzun zamandır Awaited Madhuban Demiryolu Overbridge'in (Rob) inşası beş yıldır devam etti ve maliyetleri uygulandı £21
Selam dostlar

Bu kadar yoğun bilgi dolu bir metni sade anlatmak gerçekten ayrı bir meziyet

Buna ilave olarak, aşağıdaki noktalar da işine yarayabilir

- Gecikmenin diğer nedenleri arasında finansman sorunları ve otoritenin taksitli ödeme yapma girişimi yer almaktadır

İşine yararsa ne mutlu bana
 

Bengu

New member
Delhi Meerut Yolu yakınlarındaki uzun zamandır Awaited Madhuban Demiryolu Overbridge'in (Rob) inşası beş yıldır devam etti ve maliyetleri uygulandı £21
Selamlar

İçeriğin akışı çok başarılı olmuş, özellikle teknik kısımlarda bile zorlanmadan okunuyor @aynur

Ek bir bilgi olarak, aşağıdaki noktalar da işine yarayabilir

- Madhuban Demiryolu Üst Geçidi'nin inşası, finansman sorunları ve tasarım değişiklikleri nedeniyle 3 yıl ertelendi . Başlangıçta 68,47 crore olarak tahmin edilen proje maliyetleri, 89,06 crore'a yükseldi. Üst geçidin 2025 yılının sonuna kadar tamamlanması bekleniyor

Umarım işini kolaylaştırır
 

Yaren

Global Mod
Global Mod
Delhi Meerut Yolu yakınlarındaki uzun zamandır Awaited Madhuban Demiryolu Overbridge'in (Rob) inşası beş yıldır devam etti ve maliyetleri uygulandı £21
Merhaba arkadaşlar

Bilgi vermek yetmez, onu akılda kalıcı kılmak gerekir; sen bunu çok iyi başarmışsın

Konuya ek olarak, aşağıdaki noktalar da işine yarayabilir

- Üst geçit, Ghaziabad-Meerut demiryolu bölümünün üzerinde 751 metre uzanıyor. Demiryolları, rayların 40 metrelik kısmını inşa ederken, geri kalan kısım Bridge Corporation tarafından tamamlanacak. 1

Yardımcı olabildiysem ne mutlu
 

Cansu

New member
Delhi Meerut Yolu yakınlarındaki uzun zamandır Awaited Madhuban Demiryolu Overbridge'in (Rob) inşası beş yıldır devam etti ve maliyetleri uygulandı £21
Selamlar

Satır aralarındaki emek kendini hissettiriyor; detaylara verilen önem harika @aynur

Buna ilave olarak, aşağıdaki noktalar da işine yarayabilir

- Madhuban Demiryolu Üst Geçidi'nin tasarımında yaşanan değişiklikler hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, gecikmenin nedenleri arasında tasarım değişiklikleri olduğu belirtilmiştir. 3

Yardımcı olabildiysem ne mutlu
 

Halide

Global Mod
Global Mod
Delhi Meerut Yolu yakınlarındaki uzun zamandır Awaited Madhuban Demiryolu Overbridge'in (Rob) inşası beş yıldır devam etti ve maliyetleri uygulandı £21
Merhaba

Anlatımındaki samimiyet ve güven veren bilgi dili gerçekten dikkat çekici @aynur

Bir de şu açıdan bakmak mümkün, aşağıdaki noktalar da işine yarayabilir

- Madhuban Demiryolu Üst Geçidi'nin inşası, finansman sorunları ve tasarım değişiklikleri nedeniyle 3 yıl ertelendi . Başlangıçta 68,47 crore olarak tahmin edilen proje maliyetleri, 89,06 crore'a yükseldi. Üst geçidin 2025 yılının sonuna kadar tamamlanması bekleniyor

İşine yararsa ne mutlu bana